Wie schrijft graag over Westerbork?

23 Februari 2015

Schrijft u graag over mensen en gebeurtenissen in de voormalige gemeente Westerbork? Of heeft u ideeën voor verhalen? Ons tijdschrift Fragmenten kan uw hulp goed gebruiken. De kernredactie van Fragmenten wil het team van schrijvers uitbreiden.

Heeft u mooie verhalen?

Ook mensen die zelf niet kunnen of willen schrijven, maar die wel mooie verhalen over de geschiedenis van Westerbork kennen, zijn van harte welkom. Mede aan de hand van persoonlijke verhalen willen we als historische vereniging zoveel mogelijk van het verre en meer recente verleden van Westerbork vastleggen.

Neem contact op

Voelt u zich aangesproken en wilt u meer weten over het schrijven voor Fragmenten, of heeft u tips voor de redactie? Neem dan contact op met voorzitter Ben Boers van de kernredactie via tel. 0593-346341, of email: benboers@hetnet.nl

Onder het kopje 'Fragmenten' vindt u voldoende voorbeelden van boeiende onderwerpen, die u kunnen inspireren.

Uw reactie wordt zeer op prijs gesteld. We hopen graag van u te horen en zien uw verhalen of ideeën met belangstelling tegemoet. Bij voorbaat vriendelijk bedankt voor de moeite.

Bestuur Historische Vereniging Gemeente Westerbork en kernredactie Fragmenten.