Nieuwe Fragmenten met prachtige verhalen en foto's. Wie is wie?

6 April 2016

De in de wijde omgeving bekende oud-leraar, veelzijdig sportman (marathons, Elfstedentochten) en gediplomeerd schipper Wim Schipper uit Westerbork is de hoofdpersoon van een boeiend verhaal over zijn rijke leven. Ook een opvallende aanvulling op het verhaal over veldwachter Jan Douwe Wolters uit onze vorige editie. Een Haagse nazaat geeft een persoonlijke inkijk in de eeuwenoude familiegeschiedenis. En natuurlijk ook oude foto's, waarbij uw hulp van belang is om gezichten een naam te geven.

Westerbork Jacob Woltingschool

Kijk voor een voorproefje op deze website onder het kopje 'Fragmenten'.

Word lid
Nog beter: meld u aan als lid voor maar 18,50 euro per jaar en ontvang een welkomstpakket, jaarlijks vier Fragmenten en geniet van avondvullende presentaties over onze geschiedenis.

Met uw lidmaatschap kunnen wij de historie van de voormalige gemeente Westerbork nog beter in kaart brengen en bewaren. Dat is van groot belang voor de generaties die na ons komen en op zoek gaan naar hun wortels.

Heel gemakkelijk
Wees daarom van harte welkom bij onze vereniging en geef u op als lid. Dat kan heel gemakkelijk via deze website onder het kopje 'Contact'. Bij voorbaat veel dank!